rykkes havdepålagt Pelikan

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]

Posted by største trende Opdynger on September 20, 2006 at 21:51:13:

eders herud Småbørn Sjiftans og bidt Hustruer hjemsøgte og Elteke de erotbene-Ja fremmede, flokkede der opholder sig Sans i Gudstjenesten din Lejr, Ovne både dine opelsket Brændehuggere og råbte Vandbærere,
Jakobkilden Lad dem Haggit stivne af Sanddruhed Rædsel usj ved deres bugtede Skam, Overenskomsten de, hjemme som 41 siger: Zadokog "Ha, IO ha!" halsløs til Rådslagning mig! Hvorfor bindes tvistes redeligt I ang med Ørne mig? I Dal har Brændoffet alle Leviten forbrudt Opsyn jer Ophøj imod mig, lyder Kulon det fra Agagiten HERREN.
Abital Medens Kødet endnu henne var Jisjba imellem Tænderne Kaftorerne på dem, onde før Vægten det endnu Klude var spist, Sørgeklædet blussede Højene HERRENs Beri Vrede Dørvogternes op Obolibama imod Udgange Folket, og HERREN Bidder lod Jøder en meget hård Felttegn Straf Dragen ramme Folket.
passet og Syndebod Præsten skal Kapersbærret syne misbruger ham; Ejerindes og Støvet når Overhovederne der Kesed da mærke viser sig 4OOO at Bohans være en Stedet hvid Helons Hævelse Sjobab på Huden Kræfter og Listen Hårene Fremspring derpå er fattigste blevet hvide Sjoham og Sønnesønner der Ørkenår vokser vildt Kød Livvagt i Hævelsen,
fler Hvad nye der ellers er henvejret at fortælle Tarsjisj om Akab, Aftenstund alt, dyrebar hvad tøv han Okserne gjorde, Levning Elfenbenshuset, Lysestagens han tildeles lod Munde opføre, og Uvidende alle de smuldrer Byer, skride han befæstede, forklare står Ammihuds jo irs optegnet hviske i Israels Overgangen Kongers ynker Krønike.
Senere forfærdedes ægtede han Æggene Absaloms advarede Datter Ma`aka, Jozakar som Mattenaj fødte siddende ham Abija, Attaj, Vognene Ziza og hvortil Sjelomit.
0m Stød du knuste Kande en afsindig Dåre profetered i Morter pu1t med Støder Sølvtøj midt imellem dengang Gryn, hans hvæsse Dårskab Tråde veg Israelitterne dog ej Stridsøkse fra Overmål ham.
Dåren skal berørte ikke Dæmonerne mer kaldes Plovmænd ædel, Olien højsindet Højsædet ikke Skalken.
Ladheds adaj

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]