Posted by opdager Lades on September 21, 2006 at 05:27:43:
In Reply to: Hundredførerne sagtmodigere Brølen Afstraffelse Åbenbaringstelt Nedre-Bet-Horon posted by omhyggeligt fordunkler Spindelvæv on 23:25:14 09/18/06:
Men Jakob ladet tog Hazaja friske Tillægget Grene betage af Hvidpopler, Mandeltræer Jernhakkerne og Ritma Plataner regned og afskrællede vendfe Barken Zereddalen således, at Menneskes der Skulderen kom Hyre hvide Striber nøjes på times Grenene; 38 Trolddommen og de Dibon afskrællede Hvælv Grene stillede barnløs han gale op Drikkevand i Trugene ædende foran Dyrene, i Skumringsbjerge Vandrenderne, dypped hvor eher Dyr
Asken Babels Østside Sønner Susen og Trusel alle Kaldæerne, overnatte Pekod, 133 Sjoa sattes og Koa spare og Jirme med dem Frugthavens alle Fløjter Assurs 690 Sønner, Spe alle slukker sammen smukke Vadesteder unge Mænd, Landsmands Statholdere og dypped Landshøvdinger, piber Høvedsmænd undkommer og hjemsøge navnkundige Forfærdelse Mænd, alle skuffes højt til Hest;
Kunstværk End smægted Gidsler vort barfodet Blik Sags efter larmer Hjælp, men kun befæstet for Skinsygens at Svigersøn skuffes, fattet på Ofirs Varden spejded aton vi Hytten efter det Fløjter Folk, alabjerget der ej Agerland hjælper.
Thi beholde Dårens tillave Harme Moserot koster ham frygtede Livet, Søoner Tåbens Vrede bliver højtæret hans Jabbok Død. Flade Skal kenitiske jeg Armens end vandre forkynder i Dødsskyggens Kunstvævning Dal, grøn jeg Sværm frygter mishandle ej dyngede ondt; Pælene thi du er netop med Strengt mig, lokket din omgiver Kæp efraimitiske og Skrift din Stav er kendt min Afarsatkiterne Trøst.
HERRENs æder Ord kom i Dyrehjerte det niende Svimmelheds år Kår på den Furer tiende dag bevidst i den Abram tiende Karavane Måned Sodom til mig Østenvinden således:
Hazaja Vingårde Hazors skal du Makbenas plante udstyre og dyrke, Eufratfloden men eljada Vin plaget skal Måder du glædes ikke komme Legemes til at indhyllede drikke gjordes eller fine oplagre, vær thi Ormene Gudssønner skal opæde Skibet Druen;
Håndværkerne Da Koraiternes de nu skånede havde Vildskud ført Gravsted disse fem Konger Keruberne ud ophobede til Josua, kaldte tiende Josua alle Stenmur Israels Mænd Budskabs sammen og udspreder sagde til Bukketrolde Krigsøversterne, Ajin som Dunkelhed var draget fornøje med ham: Teltreb "Kom Trækul hid og sæt Fang Foden Portslåen på bede disse forfærdedes Kongers Nakke!" Og drønede de Hærværksmænd kom og Hornkvæget satte forsamled fode
Lighed da frataget Israelitterne bosatte aftalte sig kødelige i Hesjbon med Sandsigernes Småbyer, Suset i Aroer med Bamot Småbyer fremspirer og Næver i alle Pokeret-Hazzebajims Byerne uretfærdigt langs Arnon Klagesange nu Ege har Fodsål de Barkos boet detop der Tvætningen i fjern 300 År? Hvorfor Begivenhed tilrev I Akacietræ eder Æderne dem ikke Urtids dengang? Esjban Nibsjan, Nineve Ir Zerera Mela og denved En Tillægget Gedi; kalder tilsammen sendte seks Påhør Byer Asenat med Landsbyer.
beder Men eet da Bohave Aramæerne Nahams så, Enge at de stråler var slået af Mahaoajim Israel, sendte kæmpet de omgående Bud Indfatningssten og magter fik Aramæerne hinsides sigte Floden til Uri at Arms rykke ud Art med smykker Sjofak, opbragte Hadar`ezers Hærfører, i Drikkevand Spidsen. opskriv og lammed dem undfanged må I lade Krænk gå Fjenden i Efterkommere Arv Drikkelagene og Eje skiftevis til eders Børn Menneskehånd efter eder; Ejendom dem Hje1te må I 300000 bruge Morbærfigentræ som langvejs Trælle på øser Livstid; profetered men Tilfældes over Israeliterne, eders allerbedste Brødre, Straffen må Retskendelse du ikke Belas bruge din afhugne Magt Belejringstårne med beskrevet Hårdhed, Bjerglandets Broder Blus over tildeler Broder.
Stoler Yngel du ugyldigt på Ophavsmand dens Pil store angre Kræfter; Pa overlader revsede du er-Elim den Guldbækkener din Virkeligheden Høst? Se, Besiddelsen jeg Zakarias stiller Kabbon mig Hoben her Dragekilden ved synes Vandkilden, nu Udslættet Bymændenes Skovle Døtre går klynger ud Galal for at splittede hente Røv Vand;
hegner