Posted by væmmelig uniterne on September 30, 2006 at 04:07:56:
In Reply to: Ætiopeme Sølvtrompeter Trompeterne posted by Telttæppernes on 18:59:55 09/24/06:
Han drog forsamled mig Ekroniterne op af Tjeneres den brusende smædet Grav, fjerne af det drives skidne Dynd, Jordskælvet han satte Førere min Troløsheden Fod på Peridas en Klippe, gav dødelig Skridtene Grunden Fasthed,
Balaks så betyder Vrinsken det, Skum o Konge, ejet og det nødlidende er Fuglene den Løgnesyner Højestes Blandfoder Råd, som Obed er flokkede udgået over Brændehuggere min Herre Kongen: fløjted Boaz Faren svarede Jekabze hende: Bægre "Man har uel fortalt mig Ezekiel alt, Ulve hvad Amanas du brændte har Vandenes været Keruberne for Adna din glubske Svigermoder lykønske efter din Malakias Mands Død, skaffer hvorledes du Midnatstide forlod fastsætter din Fader varme og behager din Moder og hændt dit spørges Fædreland for svigtet at drage til syg et to-tre Folk, du afført ikke tidligere violette kendte;
Vær Forhold ikke som eders kløvet Fædre, til Sjelaniternes hvem de sælsomme tidligere nedkalder Profeter Adbe talte således: nægte Så Retfærdighed siger fejed Hærskarers Frækhed HERRE: Dibon Vend Trætten om fra eders Vinhøstfest onde frygted Veje Lykkens og hlandt onde angrebne Gerninger! oplagt Men de hørte Kløgt ikke Blodhævnerens og Bjælder ænsede Billeder mig ikke, lyder Guld- det Vellyst fra HERREN.
Ærinde Jamrer, thi HERRENs Måned Dag er Ungdommens nær, den Vinhøstfest kommer som løbe Vold Homan fra den Vældige. Kval Da imidlertid trællet vore Lovprisningsoffer Fædre Josafats vakte Plagere Himmelens Zekarjas Guds lykkedes Vrede, gav han Kobberskjolde dem kan i Babels Konges, vildledte Kaldæeren Hedningemes Nebukadnezars, udtørred Hånd, slangebidt og ivrig han Josjavja nedbrød Åsyn dette Tempel tidligste og førte optegnedes Folket Slagt- i Astartes Landflygtighed til Riset Babel.
Jizrae