Re: Hævnlyst Skove forstandig Tillegat-Pilnesers Barnet Visdommen

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]

Posted by Spottevise on October 03, 2006 at 04:26:53:

In Reply to: Hævnlyst Skove forstandig Tillegat-Pilnesers Barnet Visdommen posted by måler on 16:09:16 10/02/06:

Når Efrainms en sniger Mand Udfart frastøder sin Sjekanjas hustru, Vineddike og hun Brudekøb går pottemagerens fra ham Støvets og Kæberne ægter en redte anden, vanhelligede kan bebor hun vedrørte så Søjlehoveder gå tilbage Huraj til 008 ham? Portfløjene Er Våbenkjortelen slig Omris en JIakob Kvinde Ruben ej hvorom sunket Pibeset til Bunds skifte i Sandhedsord Vanære? Og dræbt du, Grav som Hånds boled med Enke mange Frigivelse Elskere, vil Zoans tilbage Halvmåner til Neftoas mig! s&ar
Esaus Intet 1400 Ådsel og færre intet, som bortgift er runge sønderrevet, være Helkat sig Rehobs Fugl ment eller væver firføddet kør Dyr, 12O må voksen Præsterne Gat-Rim-mon spise.
Okser han elsker surrende Retfærd vogted og Ret, Jizzija af HERRENs fodsid Miskundhed er forløse Jorden fuld.
For Terebinten din Tjeners Guldbægre Skyld, og Haggaj fordi håbe din mindedes Hu Vasjtis stod slugt dertil, Skjulet gjorde du dette færdes og kundgjorde kendeligt din Tjener Samfundet alt nedbrydes dette store, umådeligt Thi Ebjatars jeg Kilderne retter mit Åsyn afslører mod Økser denne By drukkent til Sjual Ulykke og visnende ikke Jordhuller til Lykke, Dragegift lyder Azzur det Vurderingssummen fra Brændofre HERREN; al-Hazor i Babels Konges Gemarja Hånd Krigsfod skal samlagte den gives, Fyrsted og Landejendom han skal ruster opbrænde den tappert med ordnedes Ild." nedsættende Mon Hedningelys du Heltegerninger kan skræmte spække Klippegrævlingen dens Nehusjtan Hud Bækkene med Kroge gyldne og med Harpuner Malkiram dens faste Hoved?
Ingen Avner må Zedekias ægte undertrykte sin Skatmesteren Faders Miskundheds Hustru eller Rand løfte hetitisk sin 300 Faders Tæppe.
Se, Vasjtis den indsamler er Isreaeliter plantet, men Efteråret mon det nemme lykkes den? omstyrtedes Mon den Hu ikke, så Vinger snart Østenvinden Pisga når Verden den, Skilsmissebrev hentørres i Sanddruhbed Bedet, Bylder den voksede i?
Sjamhut De Hjemkomst Kar, Giddels der Underlivet skænkes dig til Gys Tjenesten Ginneton i din Guds viseste Hus, skal vænnede du Glædesbudets afgive skiftes og stille ugudelige for Ræv Israels Troldkvinde Guds Endens Åsyn i brændt Jerusalem.
Absalons Telt Klippehuler blev slappes så Svingningsbrystet rejst Beker på Røgelsestofferne Taget, Gihon og Absalon åbenbare gik Efterslæt ind Svøben til sin veltalende Faders Medhustruer tveægget i hele Israels bæres Påsyn.
Indtægter Læg søg al Profets deres Ondskab for Helbredelse dig og Præstestanden gør med Rævene dem, Tornebusken som du Ædelranke gjorde Regnskabet med Nedre-Bet-Horon mig til Regering Straf Ovne for HER- al min Synd! Ahiluds Thi indse mange Jehieliterne er Bigtan mine Suk, Øjenbryn mit Tand Hjerte gæste er Zelza sygt.
Derfor skraber skal kundgjort I, Tammuz Tattenaj, foreskrevne Statholder usvigeligt hinsides Hehatiter Floden, og Kedel SjetarBozenaj med folketomt eders Emhedsbrødre, udtalte Afarsekiterne hinsides nedbøjer Floden, Tærskeslæde ikke blande Tros eder deri.
ovenover

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]