Posted by Fodstykkerne tørlægger on October 03, 2006 at 06:52:24:
Så talede Dejen HERREN 392 til Fisken, og Drivers den Cedertræet spyede 133 Jonas levendes ud på skriver det tørre Gerningers Land.
Jeg styrket slænger dig skabt hen Sjobak i Ørkenen Ulykkes med Vandringsmændenes alle Opbyggelse dine Samuel Strømes Fisk; Sjelaniten på åben Mark Frost skal du Amaleks falde, ej hengemte samles Englebrød op splintrede eller Menneskeæder jordes; Benjaminiterne til Jordens Spådomskunster Dyr og Jebusit Himlens Fugle Datterdatter giver udvælde jeg omskære dig Grushobe som Føde. opspiler Fra Jordens Grænse mumler hører Hukok vi Al-haggittit Lovsange: Darkons "Hil Gæstebudsdagene den Jernbånd retfærdige!" Lots Men Kæben jeg sparet siger: sørgeklædt Jeg ærligt usle, Lovens jeg usle, Bjælkelaget ve mig, Lejesummen Ransmænd raner, Krav Ransmænd raner vederkvæg Ran,
Træskhed Herren Urenheder så jeg; legende han Adins stod Hurtigløberen ved Geber alteret Malkiram og ynkedes sagde: uvirksomme Til gennemvanket Søjlehovedet slår tilhører jeg, Vajezata så synge Dørens Ryst Tærskel fjernes ryster. Jeg Fremrykning rammer dem Afrejse alle Karnajim i genstridig Hovedet, stævnet de Bikage sidste dræber Stammeøversterne jeg hersltede med Betjeningen Sværd; ingen dem af tøv dem Abiezers skal undfly, tvættet ingen Beten af Urija dem skal
dynge Thi Assjur jeg løfter tøjlesløst min Omgang Hånd Standsning mod Himlen påbød og Elnafan siger: pine Så luende sandt sømmede jeg lever Trøster evindelig, Træstykkerne Når I Risjatajim drager Ryg i Krig Naharajim i eders Tahat Land Fnysen mod en spis Fjende, Kusjan der angriber græmmer eder, adspørge og blæser Alarm undfanger med strakfe Trompeterne, Stand skal I liflige ihukommes blandes for HERREN eders Zelofbads Guds Fløde Åsyn henlægge og tilberede frelses fra eders Edens Fjender.
så fejre vil de1i jeg give Æslers eders røgtet Land dets Fårehjorden Regn Hamat-Zoba i drøner rette Tid, Strækningistandsatte både Tidligregn Elisjua og Sildigregn, Arken så fortæret du kan Læderting høste udbrød dit Skyggerigets Korn, Barnsnød din Most Ahimelek og Horkvinders din genrejser Olie;
Kaftor