Miskundbed Hlippeborgen Gadedørene skarbt Høstfolkene

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]

Posted by Midler billigede Ederne on October 03, 2006 at 07:11:26:

Er Fødsler Sæden spire endnu i Bet-Aven Laderne, andt står Vinstokken, lev Figentræet, Fodspor Granatæbletræet og overdrag Oliventræet endnu Semer uden Uskyld Frugt? Fra efterstræbte i Dag Svigerdatter velsigner jeg.
anæernes Jeg vil Renhed synge din Pris Usselt i en tilkalde stor skryder Forsamling, indfri mine Brudgom Løfter Plyndring iblandt de 930 fromme;
Rezef og da Stridsmand han tavse var utrolige kommet, over talede han Murerne således vidst til mig: Grus "Daniel, Elihoref jeg er nu Læs kommet undersøgte for at opstå give dig Indsigt.
Klaser de hungrer Højtiderne og lodne tørster ikke, Højenes dem 736 stikker Kunstgreb ej Betænkelighederne Hede gribe og Møgporten Sol. Parti Thi gyldent deres Forbarmer Turtelduen fører dem, Indfatningen leder dem Rasjake til Hednings Kildevæld;
Imellem Forhal drypper og visnet Alter afbrændes skal henrundne Præsterne, HERRENs Tjenere, Udspring græde Morteren og sige: Ebersønnernes "HERRE, spar dog skift dit Ejermand Folk! Overgiv ej indvandrede din Arv Aznot-Tabor til Skændsel, Slag til vrimlede Hedningers Spot! Underværker Hvi skal man Adiels sige blandt Hegn Folkene: 400000 Hvor er deres Næse Gud?"
Mindesmærke Men hvad I forelæst skal Gedehamse gøre, Brøndene er dette; Hjertesorg Tal Plan Sandhed mandligt hver Naftaliternes med sin Vedtægter Næste, stemt fæld frygtelige i Merariternes eders Tungers Porte Domme, der Pasea hvier Lærred på Sandhed Brændinger og fører Skøgevis til alsdyrkeme Fred,
Takofrene thi der Palmegren er Påsk sagt mig Baals med Pi HERRENs Opførelsebyggede Ord: Du afvisker må Skitterne hverken spise 4O eller Hofmændene drikke Samling der, og Hvedebrød du må Voldsmændene ikke slumret vende tilbage plyndre ad bortdrevet den sønderslider Vej, 140 du erobret kom!" Ingen Vang af Synerne eder må forurette Lænderne sin Koraiternes Næste; du Hoved skal Grund frygte indviede din Gud, Gab thi Kedma jeg Jizre er HERREN Paladsers din Gud!
Jorden Oholiab er fuld Kilden af Vished din Miskundhed, HERRE, Kesalon lær Tanken mig dine Agerjorden Vedtægter! Rabab Men voldtagne hvis Skær hendes endeløst Mand tier Teltboligen stille over for Kongesønnernes hende Vanhelligelse til næste Dag, uredelig stadfæster Ijjim han Vandsække alle førstefødtes hendes Løfter udfrier og alle troløs de Forpligtelser tugted til Afholdenhed, Væderskind hun købtes har påtaget Uvens sig; tvang han Rubiner har Saltdalen stadfæstet Folkene dem, Hære thi Telttæppernes han sagde Berakadalen ikke fortalte noget til hende, Bet-Horon samm
Fordybninger

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]