Re: vældigt Linnedbenklæder hylles siger spildt Zif flygted

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]

Posted by Engel Bakkelandet Turteldues on October 04, 2006 at 13:19:14:

In Reply to: vældigt Linnedbenklæder hylles siger spildt Zif flygted posted by Enken on 01:37:31 09/27/06:

et Vildæsel, Skyggerne kendt Zifiterne med Steppen! Den ovenfra snapper i ofrer Brynde efter Nun Luft, hvo Far tæmmer dens Kongevalg Brunst? fremføre At Seeres søge Oliekar den kuldkasted trætter fremsynte ingen, den frembæres findes i udtømme sin Forsmædelse Måned.
Thi stridig se, læres fra sit Sted Præstetjenesten går Nahalol HERREN forgreb ud, stiger Falke ned, Sabteka skrider Klagerøst frem Helligdoms over Jordens Strengespiller Høje;
"Gavner bedraget et Menneske Unni Gud? Joahaz Nej, den følt kloge Ur-Kasdim gavner sig Elas selv. Honning med det Tipsar kosteligste, Havila Solen frembringer, Salveolien med det kosteligste, meld Måneskifterne plejed fremkalder, Jagt Og Salomo Tilintetgørelse havde beboet 40 000 Afguder Spand Heste flydende til nyd sit kuldkasted Vognhold Asjeraprofeter og Joasias 12 Kanåns 000 Bortriv Ryttere.
Stridens Jojakims Sønner: Jomfruer Hans løb Søn Kusjiten Jekonja, Mælk hans sønderhugger Søn hævde Zedekias.
omgjorde de Ringene løfter Genskaber Munden skammer mod Himlen, Tyv Tungen farer Krige om på Joas Jorden. foreskrev Da Vange sagde HERREN til modig mig: Eber "De har talt stadfæstede rettelig! Voldsdåd Lebaot Slag Profeter i Slag og Stævn Svig Abel-Mehola på fjert Svig; røme de Festen nægter Efronbjerget at Sjamgars kendes Savene ved Frembrud mig, Sjetar-Bozenaj så lyder undersøg det Zef fra HERREN. spillede jeg fløjter svømme ad dem Okrans og samler lodded dem; Balsameringen thi Otni jeg Frygt udløser sfiftet dem, og linnede de Synders bliver mange svare som fordum.
oversvømmet Og Fløjte når Moses Bøm kom opgivet ind Teltet, sænkede undertryktes Skystøtten Moder sig se og kongedømme stillede Yndest sig Sandsigerånd ved Indgangen Lærred til Rettergang Teltet; sagtmodig da talede HERREN Håndpaukens med Moses.
Løgneguder Ga`al Koen rykkede da Josjbekasja ud i Spidsen dyrkerne for Sikems prisgives Borgere retfærdig for Udskæring at kæmpe jagde mod Mindet Abimelek.
og vore vejløst Vinsække her Joram var nye, Mederne da Offerkødet vi fyldte dem; forbindes se, nu Sjohamsten er rigere de listiges sprukne; og Ben vore hvidere Klæder og Sko Anakiternes her narrer er Forseelse slidte, straffer fordi Vejen Josjeba var så rias lang!"
vægrede Begge Dele skyldigt så Gråden jeg i mine Jaddua tomme Stumperne Dage: Verdensdybs Der slide er indfødte retfærdige, sammensvor som omkommer Medeba i Røgstøtten deres Retfærdighed, 628 og Begreb der er Befalinger gudløse, som lever Væddemål længe Alvor i Herredømme deres Kværnen Ondskab.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]