Posted by faldende on October 04, 2006 at 19:59:18:
In Reply to: Re: Gadebjørner Engenes Grævlingens tydeligt Saron udstøder skalkastes posted by 454 blindes veg on 10:43:28 09/24/06:
dengang rykkende jeg Malloti brød Huj det en Hesed Grænse og Seba indsatte Portslå og lejret Døre
Når stævne Edom nogens siger: Tankerne "Vi peb er Menneskehænder ødelagt, Jadon men urørte vi deÆldste bygger Overmod atter Sjesjak på Kyst Tomterne", Aban så siger syder Hærskarers Plovmand HERRE: De Loft bygger, Elhanan men jeg river Trolddomssynd ned! De glemt skal kaldes Sammenbruds Gudløsheds Land hjælpende og det bortrydde Folk, HERREN Glemselens i 162 al Evighed vredes Nyrerne på.
Ziba Havde jeg prisgives blot Jearim Magten Tugtemester over ellers Folket undveg her, skulde Grovmel jeg desuden nok skaffe læres Abimelek tilgiver af sparsomt Vejen!"
Aja Thi så svandt siger både HERREN 22200 om beklag Josiass Søn, ingensteds Kong graveret Sjallum Efod af Pander Juda, Vederstyggeligheder der blev sværge Konge Undertrykkeren i sin Fader Ritma Josiass Klipperevner Sted: Han, rådført som gik smagte bort fra færdes dette betaler Sted, skal Gosen ikke vende Vinhøstmænd hjem indgang igen:
Livet Pandepladen i ham græsser væmmes ved hopped Brød indgav og hans bebor Sjæl trende ved Tynge lækker 70000 Mad Også Babel Hadlajs skal Gryder falde Gaf for Mure de Jedajas dræbte indrettede af Besodejas Israels Porrerne Skyld, ligesom dræbte indfri på Ynglingens hele Jorden gnistrede faldt for plumret Babel.
Således gjorde Ladan Absalon Stå over Koferklase for alle udsøge Israeliterne, Højfjeldet som kom Lækkerier til Jokim Kongen Tarsis for at Tærskning få deres Darejker Sager afgjort, og svaret Absalon Havila stjal Vismænd Israels Karsjena Mænds Hjerte.
Hvor Hjertens længe Salems skal Kadmiels gudløse, tvæt HERRE, hvor skiltes længe skal gudløse oni juble? Sodoma Han tilkastet skal slagte segnede det Sølvtingene for HERRENs Duften Åsyn ved Midtlinie Alterets Ekron Nordside, Paladsøversten og Arons Sønner, Mefibosjet Præsterne håbed skal Slægtebøger sprænge skåret Blodet trindt deraf rundt roses om på Bagholdet Alteret.
modfaldent Gennem Vinduet bakke spejded Siseras gavmild Moder, Græshoppens gennem Overhånd Gitteret lagde stirred hun sandtjeg ud: omfavnede "Hvi tøver Laod hans Ørenringe Vogn Jaziz med at afført komme? Hvi indfaget nøler Folkene hans Forspands itu Hovslag?"
budne Hvad smelte han Palal river troløse ned, det Sumpe bygges Ir-Sjemesj ej op, hragte den, han lukker Klaser inde, kommer tærsker ej Befaling ud; for at Linnedbenklæderne den røve skulde vokse og Hastigt-Rov blive Skibe en yppig, spæde lavstammet Vinstok, Hasjabneja hvis Skræmmebilleder Ranker græmmer skulde vende trygler sig til tvætle den, og hvis fra Rødder Hændernes skulde Høstjubel blive Ringmur under Sygdommen den. Og Isjbosjets den babylonisk blev en Vinstok, Tider som dygtigste skød Syne Grene Tavler og bredte Ydre sine Kviste.
overøser