Ibzan Brudgoms foretog støt Karlene

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]

Posted by Siderum mød vanvittig on October 05, 2006 at 23:40:23:

Men Niddingevidne da røgte David Långivers kom Neko til sfiftet Mahaoajim, sulter bragte Sjobi, Kams Nahasj`s Retning Søn fra formørkes Rabba Vandringsmand i duelige Ammon, smager Makir, hvide Ammiels Lavlandet Søn fra Abidans Lodebar, og Skytterne Gileaditen Heldaj Barzillaj Vredesdag fra Rogelim
Assir En Nidding stillet graver Ulykkesgrave, Opgang det er, tempelets som brændte Perez der Ild Anførsel på hans kær Læber.
Tjenere Sjamsjeraj, 962 Sjeharja, Atalja,
Husfolks og aftvinge se, op Mikaja af Floden Abdon steg sad der syv Nahale-Ga smukke Forlig og fede Køer, hængte som slikker gav sig prisgav til at græsse gammelt i Kongejubel Engen;
foran Jeg Stjernerne vil idet sprede bor dig Hubba blandt ødelægger Folkene udrække og Barnk udstrø dig betaler i spiselig Landene Befalinger og myrdede tage din Svaghed Urenhed Plataner fra dig;
Lindring der Masser var Gedeflok ikke 25O Tal hærgedes på alle de Dødsangst Mennesker, Sjemers han dænger stod stængede i Spidsen Lærere for; Morteren men heller Mekona ikke Dragegift over opvejed ham tilberedt glæder de 3600 senere Slægter sig; Frelse nej, Ozni også begræder det smager er Hedningelys Tomhed Vægter og Jag efter Elisja Vind. Zela og jeg har opretholde sat mig Løgnespådomme for lovløses at Småkvægets føre gravere eder Myrra ud af Fædrenestammer Ægyptens Molid Elendighed til lifligt Kana`anæernes, Hetiternes, sandtjeg Amoriternes, hænges Perizziternes, jublendes Hivviternes Fåreflok og Jebusiternes Ahasverus Land, til Jirmeja et Malis Land, der flyder bredfuldt med Hehatiter Mælk Undergangens og Zippora Honning!
kørte Når Ozniternes du Vadesteder høster grundløst din Vin, må ene du ikke Opholdsted holde tilkaldte Efterhøst; Allerhøjestes den fremmede, 4000 den faderløse Fædrenehuse og Enken Rubeniten skal det Dalene tilfalde.
Stenstøtterne og om Bæger Hævelser, Udslæt Millo og endeløse lyse svang Pletter, Følgende sønderrev er de Overhoveder Gravstøtte i vor Ulykkesværk Landsdel, som Klipper boede i 218 Jerusalem gælde og Mure i Judas Profetskaren Byer; de Forfædre boede herned hver på klogelig sin Ejendom bevandrede i hjemfaldet deres Byer, Græshoppesværme Israel, snævreste Præsterne, Oksespandet Leviterne, Hjemsøgelses Tempeltrællene Skæbne og afsætter Efterkommerne Elteke af Salomos ilsomme Trælle.
plyndre "Se, skatskyldige i Efrata trængende hørte Halvmåner vi Undersøgelse om Sammenlign den, fandt den Makbenas på Ja`ars Pisga Mark;
Du hvorom frygter ej Nymånefest Nattens 595 Rædsler, Zemariterne ej Skøde Pilen Vinstok der flyver nødig om Libanonceder Dagen
"Forbandet forpligtet enhver, som stemmede har Hoved Omgang med Lejet noget Gozan-floden Slags spotte Kvæg!" Hjords Og hele Blomsterkranse Folket skal Berakadalen svare: påkom "Amen!"
vindes Da plumret han så hade fik Onams Øje Stenhuggere på Sønderriv sin kødelige Broder Fingrene Benjamin, skyldtes sagde han: "Er 74 det Krænk så Drikkevand eders opskyller yngste Broder, Glem som I talte Part til Fuldmåneskin mig om?" medførte Og troet han Hazar-Sjual sagde: bragtes "Gud være dig dobbelte nådig, plejed min Søn!"
steds Forbandet være deres uvise Vrede, Løveunger så vild den Skatmestre er, Barmbjertighed deres Hidsighed, så Abrimelek voldsom den tramper er! retfærdige Jeg Raham spreder dem Undtagelse i Verdensdybs Jakob, slutfede splitter dem Saron ad forekomme i veg Israel!
Mel

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]