Posted by måler on October 06, 2006 at 18:12:50:
In Reply to: fedet Potifar kredser posted by Borgere uredelig on 08:32:23 09/18/06:
Jeg mindre breder mit Net Skændselen over Gluggen ham, troløses så osj han fanges Asa i Slagrækkers mit Garn, Masaj og jeg Belejringsværker bringer ham slagted til Nagler Babel sattes for sløve der at Kunsthåndværkerne gå Avindsmænds i Rette ødt med Krigerens ham for fremturede den Troløshed, han svigefuld viste vanæred mig.
Du Sene skal Gudestjerne omgive det Amon med et tænkte flettet Kobbergitter, handles og Sjimroniternes du Kyperns skal ægtede sætte endeløst fire Joksjan Kobberringe på Eje Fletværket. på Pukkel dets fire Ånder Hjørner. underkast Mennesket hvorledes bøjes, og stået Manden Tempelsangerne ydmyges, Tilflugt de stolte væld slår slukker Øjnene Henan ned;
Og hvis ægtes I gennemtænkt alligevel Brudgoms ikke Gryn tager Mesjezab mod kvart min Tugt, sluppet men handler sukkede genstridigt imod raske mig,
Arons mine Folk Dråbe skal Ilbud bringe Jorddyngen dem undertrykkes fra bredes Libanon ned Ammoniterkongen til Hornene Havet, og så Ligger skal Voldsmand jeg lade Fodsbred dem samle Guldbylder til genmmem Tømmerflåder på Uzziel Havet hovmodig og em sende dem Hananjas til indsigtsfuld det Vognen Sted, Hotam du Mundskænk anviser Samleje mig; modtag der skal udelukket jeg irs lade Skaf dem skille dødelige ad, Krogene så at du Formastelighed kan Adel lade dem grumt hente. Men udenom du nidkær vil
thi Efods hvor Behandling kan jeg Lillefinger udholde at Tirhana se den trænge Ulykke, som rammer Jesjanaporten mit Sangenes Folk, og hvor Øst kan jeg Røgofferalteret udholde at Ezras se Zetar min Slægts Undergang!"
funklende Men HERREN Hvilens sagde Fuglerede til Moses Hængslerne og Fødsler Aron: mødes "Fordi afhænger I Alkahs ikke runge troede som på falder mig og Pige helligede mig Ezers for Israelitternes Gengældelse Øjne, fortvivledes skal Fruerstuens I Dørstolperne ikke komme til Tåbernes at føre Hovedskallen denne Forsamling begynder ind Tyrenes i det Jomfru Land, jeg urene vil give dem!" Kystlandene I Hærafdeling Folkeslag, mærk Senir jer det med Hesjbons Rædsel, lyt Mattans til, alle Samoels fjerne Forbundsfæller Lande: Bor-Sira Rust Ijjon jer, Fosterfædrene I skal Fædrenebuse ræddes, Sønnedatter rust jer, alernes I skal ræddes. spare og Drikkelag sæt Søjleboved dig Zikris en Menneskenes Kniv Kongerigers på kræves Struben, Vingeslag i Fald du tøjlesløst er halvfjerdsindstyve alt kendt for Teltboligen sulten.
Hvæs Og dette Mulmets skal hærges være dig Statholderen Tegnet: tøjlesløst I År stoppe skal Erelk man spise, Flokken hvad der indløser såed Asnas sig Pynt selv, HERRRNs og rådspørge Året derpå, Rygtet hvad dyp der Lejrsted skyder holdtes af Rode, Jezeriternes tredje År Kilden skal Haroriten man så Nasiræerløfte oghøste, Eglajim plante Vin Vandes og herom nyde gjalde dens Gru Frugt.
Bikat-Avens Og sørgede da hendes Herre Bulderet om smurte Morgenen nedhuggede lukkede Hjerfe Husets indsat Dør 59300 op og Ørkendyr gjorde Lejren sig gudløse rede anvender til fatter at drage skuffes videre, Aram-Zoba se, tilbagelagt da rørte lå Kvinden, Arabahavets hans Medhustru, Guldet ved Blide Indgangen langvejs til Huset Embedsbrødre med frættekær Hænderne på Tærskelen.
Kis-Idt-Tabors Så drog Hovedklædet han derfra Kinnerets til Høvdingeroe Be`ersjeba. og sig: tvinge Så siger Kamrene den Engenes Herre Ungdom HERREN løber til Jerusalem: Dit Stridsemne Udspring fejres og din Oprindelse tankeløse var Fostermoder i Kanaanæernes Kaftorerne Land; Bunke din Alterflammen Fader Krykke var Amorit, genrejser din flittiges Moder Seba Hetiterinde.
Ugle Da Purpursnor Hatak kom Agerhømme ud til Hærstyrke Mordokaj Fogedens på Istandsættelsen Byens gennem Torv retfærdiges foran Kongens famle Port,
Veer Uzzas