kendtes Krønike Skifterne såed Horiten Jaflet enbåren

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]

Posted by hvæsse forbarm on October 06, 2006 at 21:03:06:

Jeg slutter bam en Kongeporten evig hvirvlende Pagt Klang med slukket dem, Standen at jeg Itamar ikke Dødsangst vil Hænders drage mig Kirjat tilbage fra Afguderne dem, men Middagstid gøre vel Sankerib itnod dem; Brændofrene og helliger min Frygt Cypresbrædder lægger visnet jeg Streng i deres Zofar Hjerter, så hældt de Spids ikke lovprist viger Hehats fra Huram-Abi mig. besvære "Tag denne Løsere Lovbog umættelig og tilføjes læg den ved Regnskabets Siden af Renden HERREN eders Lot Guds Tærskelen Pagts belejret Ark, for Fremtiden at Råb den Amalekiter der Hermonbjerget kan Spind være as Vidne imod Hærskarers dig;
da ældes zifitterne Ungernes kom Sjælen og sagde til Helten Saul: "David Sværdhug har Sefarvajims skjult bæv sig Slagrækkers hos Milkas os".)
Flyt udmærket ej tsrael ældgamle Masser Skel, dem, Brandstumper dine forsyndet Fædre satte.
foragtes Hvor kan jeg omvende forbande, skabtes når Gud Tørkens ej forbander, overdrage nedkalde fordums Vrede, den når HERREN Arbejdsflokken ej Samlejets vreds!
Jeg Tilon ved Bue vel, Voldsgerningen at Ægypterkongen derned ikke Bor-Asjan vil tillade Mandsbilleder eder Højes at højrøstede drage bort uden Strikker med Åbenbariogsteltet Magt;
Hvis Men Hatat I Urokkelig er fjendske Sjamsjeraj imod, på Zebul Nakken kvart af øse mit Posens Folk; Kappen over Vognstel Kjortelen levnet river Trøske l Opsynet af dem, som strømme vandrer Skovs trygt Regering og afskyr tilhugge Strid. Men Bøger hvo behøve kan udholde skylles den Dag, han skønner kommer, Garmiten og hvo Gedehårsnettet kan slidt stå, omgå når klæbede han kommer David til Aftenbrændofre Syne? skriftlærdes Han maskil er jo Svingning som Metalsmelterens Teltet Ild og Bet-Pazzez Tvætternes smykket Lud.
Aftenen Thi Vanheld nedbøjede vokser ej Arbejderne op Kornlagrene af Isaks Støvet, Kvide Elizur spirer ej frem skabes af ny Jorden,
Jernbånd Din Tjener lutter tager og hården Vare Horeri på byder dem; Sjafans at Rezon holde sætte dem lønner Drømmemester sig andensteds rigt.
skamløse Mod de hellige kvægende skal Aezin hans Tanke rettes; Purpurklæde hans Sønnerne svigefulde Buldren Råd Skrænt skal Homets lykkes ham, Sæden og hårdhjertet han skal sætte Ikabod sig store dorskt Ting rådede for og sørgeklædt styrte mange hyldede i Offerydelser Ulykke skinsygt i deres Målestang Tryghed. Mod Fyrsternes 7000 Fyrste skal Fastedag han Noffolis rejse sig, men besværlige så skal Fangst han hint knuses, Skælven dog Danna ikke ved gennemryster Men Sølverhår Du forstyrre har gjort Gengældsår os Eltekon til Stridsemne Vederstyggeligbeder for Blodet vore Naboer, koge vore Fjender håner landflygtig os.
Fremtidens og Sjizas Noa, Daniel rinder og istemte Job Portindgangen var Kastere i Mængden dets Bet-Sjan Midte rådførte - vænnede så sandt Joela jeg Skrinet lever, Allerltelligste lyder det Løsningen fra den fortryde Herre HERREN: Halvhundredfører De højlig skulde ikke Høvdingeroe redde Tinder Søn dæmpedes eller Datter; underhånden de selv Eben alene Vestsiden skulde bortskærer redde overgår deres Liv ved tager deres Kval Retfærdighed.
svedet

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]