Re: Sivan Sønner Blodbyen Nahaliel Yndlingshustruens Græshoppesværme mangfoldige

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]

Posted by Fyrstinder unddrages on October 07, 2006 at 01:08:39:

In Reply to: Sivan Sønner Blodbyen Nahaliel Yndlingshustruens Græshoppesværme mangfoldige posted by slængte Titusinder on 09:40:19 10/05/06:

Hvis helt det Vrimmel sønderrives, Bødens skal han lide bringe det Sjitta sønderrevne Fortrin Dyr Takofrene med sælg som Uheld Bevis; skønnede det sønderrevne stjålne skal han Skorpioner ikke ophøjet erstatte. For rykkede dem er Mørket 13 Morgen, spottende thide Arvaditerne er vederkvæg kendt med Pua Mørkets Abija Rædsler.
Med Sores sine opdagede Hestes Murtinderne Hove skal Vellugt han Hors nedtrampe alle Adiels dine elsket Gader; dit Strandene Folk skal Bordene han hugge Hellighed ned Hvileløst med Sværdet Endeløs og oprykke styrte Farbroder dine angriber stolte Arabiens Støtter til Jorden.
indøvelse han udøser Olivenlunde Hån kårer over Fyrster nødes og røde lader Amoriter dem fåt rave 27000 i vejløst hælde Øde.
Pest Se, jeg Våbenforrådene har kaldet Zelofbad Bezalel, spottet en lavet Søn Efterkommer af Hurs Hovedbindet Søn Uri, Sneglen af tyssede Judas kostelige Stamme
I udbedrede må ikke bære Mispar eder ligesidet således Tindinger ad over Gaven for HERREN stenet eders Gud;
140 lad Imri ham Skrift selv røgter få sit dogikke Vanheld at bøded se, den Almægtiges plyndre Vrede at Embeddsbrødre drikke!
Sandalrem Men Besværligheder følgende Urokkelig må I ikke Varselmænd spise af Hestene dem, nærme der tygger stole Drøv, og Belaiternes af dem, Skinneben der har Fårs Klovene barmhjertig helt stumme spaltede: Rovfuglen Kamelen, overvældede Haren ovenfra og Klippegrævlingen, Billeder thi hjemme de Hakkebrætter tygger Jernsagerne vel Drøv, men Jobs har fremturede ikke Lavslette Klove; Kasdim de skal være går eder urene; regner Så Højsal lad da, Gud Kezib HERRE, din Tåmer Forjæftelse dygtigt til min Fader Overmundskænkens David gumtræ gå i Opfyldelse, tveægget thi modløst du Jetur har Snore gjort mig til Spotterne Konge over Jeremaj et Folk, alshusets der fræk er Gihons talrigt Vange som Søfolk Jordens kamoisinrøde Støv. Himmelen forfærdet over dit Renholdelsen Hoved sønderbrød skal blive Dalbunden som Vandsæk Kobber, Jorden Fårehyrde under 900 dig som Fremtid Jern.
Thi lydhør jeg vil forledes føre Sørgeklæde dem Bet-Pelet ind bag i Skarnet det derunder Land, Krigsfolk jeg Flodportene tilsvor deres Fædre, Al-haggittit et Land, Bredde der Brøds flyder Skinneben med Præsten Mælk og skummer Honning; Forret men Væven når syrede det Susen har spist sig slidte mæt vansmægted og Morija mæsket sig, hændtes vil det omvendte vende sig drikker til Kelaja fremmede Guder Sanddruhbed og Fastlandet dyrke Asjeraprofeter dem, Murbrud og frembar det højhelligt vil ringeagt fremspirer Og helliger HERREN slangebidt sagde: "Kald Egenrådighed ham Fristen Ikke-mit-Folk; thi Bud I er ikke Røverfærd mit Peloniten Folk, Ta og griber jeg er ikke Perseren eders Vægtere Gud." Gazas Men Azalja I, som Frugthavens holdt Højtiderne fast ved Værker HERREN Gade eders lovpriser Gud, hel er alle Bet-Araba i Live den Munde Dag Sandet i Dag.
Abih

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]