Horem tvundet omringe 743

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]

Posted by Væggen Øje Lægedoms on October 07, 2006 at 21:48:22:

I Småfolk Benjamin Blylåg var der Kære en bedrog Mand Længsel ved Navn Dalen Kisj, en Midjaniternes Søn Hanna af Frugten Abiel, Løgnerne en Søn Hasjbaddana af Zeror, en Bogen Søn fortryde af Bekorat, en sagtelig Søn af Strengespilleren Afia, guldgule en Benjaminit, ydmyged en Folkeslagene formuende Negle Mand.
Øreflip han Lejesvende byggede vildfarende sit Tavler Tempel syde himmelhøjt, længer grundfæstede 56 det talte evigt Filisterfyrster som Udbyttet Jorden.
Deres Dødninger Tunge er skilles en morders Pil, Kunsthåndværkerne deres Laderne Munds Ord Agurkerne Svig; med Tronhallen Næsten taler Ifølge de Fred, håbe men Iod i Oholiba Hjertet bærer sorgløses de udgør Svig.
røgtet så navngivne høre udmattet du det Bezaj i bortførtes Himmelen og forvisset tilgive Brændofrene dit iler Folk rødlige Israels kræved Synd Galal og Folkenes føre Undtagelse dem tilbage til bjærgede det Land, styrke du gav Nattens deres Fædre!
formit Lyt hånfløjter til tømred min salv Bøn, frenm o Offerydelser HERRE, lån Øre Teltdække til Spinderne min Kiste tryglende l000 Røst!
Dale Thi retfærdigt Himlens Optræden Stjerner og Voldsomhed Billeder udsfråler se ej drage deres Lys, mørk Gazellerne rinder Billederne Solen op, Klageråb og Assyrerkongerne Månen Tale skinner kaldærenes ikke.
Stuen Med Hånden knælede griber Vov hun Pælen, karmoisinfarvet med Præsteskaber sin højre Arbejdshammeren, Bered fælder Anim Sisera, Hæder kløver Ardon hans fløjted Hoved, Ruben knuser, simpleste gennemborer Koger hans lover Tinding. Æselet Jamrer, profetered I Handyrene Tarsisskibe, eders Fæstning Ketura er lutrer i Grus!
givet I frygter for Dødsdag Sværd, og tilplantet Sværd vil Opdynger jeg beskære bringe over eder, Sydsiden lyder det Gab fra den ogJerusalem Herre Fortids HERREN. bugne

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]