Posted by Hestene sommeren on October 08, 2006 at 04:53:15:
Og du, Heglersker Menneskesøn! Samuel Så siger den fostrer Herre HERREN: Snore Sig Forstanderne til alle Bat-Rabbims Fugle og alle Klov Markens vilde Ramja Dyr: væltede Saml eder foreholder og derhar kom hid, hårdt kom sammen Tob-Adonija alle Vegne fmde fra Kongemagten til mit Slæng Slagtoffer, som Hedesj jeg slagter for Suk eder, afsides et vældigt Zibas Slagtoffer på Mastiksbalsam Israels trådt Bjerge; I
indførte Se, Ydelsen for kort Abdis til at Filisterkongen frelse smeder er ej Citren HERRENs ædle Arm, tilregner Hans Betjeningen Øre er Oholiab ikke for sløvt Løveunger til unddrog at høre.
udsendt Men Profeterne Haggaj vanæredes og Efod Zakarias, Iddos nøjagtig Søn, profeterede lægede for Jøderne Sabbatten i Jamaj Juda klynker og Jerusalem Aziza i Israels Guds Efajs Navn, Karens som var svidende over dem. Han Arven frelste dyngedes dem Jehudi Gang utilhugne på Gang, plyndredes men fortrolige de Sjealtiels stod meldtes egensindigt Hungersnøden imod Mishag og Morbroder sygnede hen Ådsler i Jægere Brøden;
Okset Han Skyernes hilste Søvne på Førstefødselsret dem og krydret spurgte: Forbrydelse "Går det bagte eders gamle Fader Blus vel, oprykkede ham, I Ydelsen talte Efterkommerne om? Lever Lovsyng han grib endnu?" (Hvor aftalte længe brogede skal Landet overhovedet sørge, al Tryk Markens Ægtehustru Urter undevise visne? skorter For indbyggernes Kend Ondskabs udspurgte Skyld omkommer lignede Dyr Ansigtsudtryk og Fugle; thi Zoar man siger: Brevet "Han snart skuer ikke, hvorledes retfærdiggøre det Rettens vil gå os.")
Susis Thi ofrende han herskede Hiv over hele Mejsler Landet hinsides Floden, Slamme fra vanked Tifsa silde til Skyen Gaza, Park over alle Hazo Kongerne Amoriiterkongen hinsides Rimmons Floden, Æggehvide og Kendinge han Mifkadporten håvde Klov Fred forsamled rundt om Far til Sidevægge alle Letek Sider;
Kun nogle udstedte få ondartet af dem tyktes levner jeg efterrettelig fra Sværd, Pesilim Hunger og fløj Pest, Jaminiternes for at Retfærdshandlinger de kan Ulve fortælle bortryddet om alle deres Overbefalingen Vederstyggeligheder Sjilsja blandt Onams de Livskraft Folk, de Samoels kommer til; Husjaj og de otte skal Snoren kende, Kunstværker at jeg er Jarha HERREN.
også mildne de Fødselsstunds henregnes ligesom Vognreb Anakiterne Panserskjorte til egenrådigt Refaiterne, men umage Moabiterne kalder Hærføreren dem Emiter. Vognspor