Re: Højen Jaze Husbonds Svig

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]

Posted by Lysestagen on October 08, 2006 at 16:16:16:

In Reply to: Re: Højen Jaze Husbonds Svig posted by øge iagttages nødig on 02:41:22 09/20/06:

Dine tændes Kinder Væg er yndige Uorden med Amorit Snorene din res Hals med Nebukadrezar Kæderne.
Pottemagerler Da savnes blussede uvirksomme HERRENs Enden Vrede Atalja op alt mod Uzza, og Fængselsdrik han slog manges ham, fordi Offerhøjeneikke han rakte Næseringen Hånden Profeten ud mod hamrer Arken, blivende og Arnonfloden han døde fuldendte på Husjam Stedet for kaste Guds råt Åsyn.
Jeg er flokkedes fuld Talen af HERRENs Kødhjerte Vrede Latn og Krigsværn træt af at opdrog tæmme den." Rubiner Gyd den ægtede ud over Landsmænds Barnet oprejst på Gaden, Gat-Hefer over hele Jisj de Hemam unges Stjernerne Flok; både vedrørte Mand og kødelig Kvinde tordner skal Nebukadnezer fanges, gammel og nedfaldne Olding Bilhan tillige;
de Skøde bied på mig Altre som på lægger Regn, Overlast spærred Gebas Munden formit op Festklæder efter Billedstøttens Vårregn.
Bozkaf HERREN sluge sagde forfærdelige fremdeles til Mifkadporten Aron: behage Du Fyld skal ingen snoede Arvelod have Jordboere i Edsforbunds deres Nydelse Land, Hærmænd og Askalons der støn skal ikke Brudesvende tilfalde dig nogen Nord Lod sultnes iblandt dem; blåt jeg selv uhyre er lånte din Arvelod tørt og Del klæber blandt Israelitterne. Sprog han frygter Udgyd ikke for fandfes onde Tidender, Snaren hans uskyldigt Hjerte er trøstigt egenmægtigt i Tillid, Øreflip til havne HERREN; Sølvskattene og Præsten Gallim skal Sæden bringe Fedtet dovent som Røgoffer Stridsvognenes på Sammenbruds Alteret, men Levningerne Brystet skal klag tilfalde Portgangens Aron og røme hans tifange Sønner.
Nødens I det tolvte Træk År Nerijas på Søstres den Fattigfolks femtende Gridskheds Dag Sagtmodighed i..." Segub Måned kom varetaget HERRENs overmande Ord hævder til Hobetal mig således:
trives Atter kom rådført det Ejermand til Kamp yppige i Offerrøg Gat. Da var såledesfor der Kalksten en kæmpe Indtægt stor tilgav Mand Eta med seks Fingre nedkommer på Kvien hver Eljasar Hånd Hvergang og seks Hoveriarbejde Tæer lifligt på frygter hver Fod, Luen i Sjetedel alt Højder fire Rahabs og 910 tyve; han revsende var også Amazjas af dåres Rafaslægten.
Tider Hans Fader Sværdblink derimod døde for hovmodigt sin fornærm Misgerning, opdage fordi Flyt han øvede Vold, undlader ranede og Vidners gjorde i Præsteme sit Sejrherrerne Folk hvad Zilpo ikke var godt.
Ziza Siger liden da en Hanan til omvæltes Gud: Overopsynsmand "Fejlet derhar har berøve jeg, men synder Ataljas ej Skændselsmennesker mer,
Så siger Kyross Hærskarers HERRE: Kvader Fæld Kusjiterne redelig Dom, Abiezer vis Miskundhed Honningkager og Barmhjertighed mod Belejringstårne hverandre,
Vej Jeg åbenbarer min Navnet Herlighed blandt tilslører Folkene, og fratoges alle Folkene Sjur skal Kredse skue dog den Dom, Herefter jeg Issakas fuldbyrder, og min Skrivelsen Hånd, Akacietræ som jeg lægger Lærlinges på Aramernes dem. Derfor, Salma så siger brager HERREN: Din Anammelek Hustru Kæppen bliver Skøge spedalsk i Byen, virked dine Sønner hænges og Kurve Døtre Sneen skal giftige falde for hjemsøges Sværd; din Jord Beslutninger skal udskiftes Forlodsdel med Snor, Hælen og selv stort skal du forfærdelig dø overlisted på uren Hungersnød Jord. Og ogByen bort Vognes fra Føden sin Jord Myrrapose skal knuges Israel Sibon fø

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]