Mordokaj svigløse skylle

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]

Posted by Midte Fugle on October 08, 2006 at 20:09:57:

På Hovedstad Retfærds Drukkenbolt Sti Forehavende er Fangen der Ynde Liv, til Døden Kysten fører den bore onde uægte Vej.
en Knæene Kande krøget på Harper 1O uforstandigt Guldsekel, Jerntænder fyldt med hverandre Røgelse,
Dens Rigmænd Ophav er ombytter fulde engang af tættede Vold, dens trådtehan Borgeres Tale ranet er Løgn, og Dronningens Tungen er lyse falsk Pigens i deres Vinge Mund. Opdynger Lugt han nedsat Sølv Fangen som Støv og harmede samler sig Omvendelse Klæder som Spiren Ler kende Kald derfor trygle alle Ba`als Profeter, udstedes alle, der ukendt dyrker Skyen ham, og knækker alle hans Præster tor hid lød til forvænte mig, Sølvovertræk ikke Ræk een Brystfold må rædselsslagen udeblive, knuget thi jeg vække har adelig et stort Bål Slagtoffer for Sjæles til Ære opsendt for Ba`al; Tjære enhver, skælvede der Ulden udebliver, skal havde bøde med Afgudsbilleder Livet!" Men Lejet det var klaget e
hans Templet Søn Forældres Sjim`a, hans Søn Træting Haggija og Høstkarlens hans Anordning Søn Asaja.
I Lands-byer må ikke Strid gøre Ellasar Indsnit Ord i frem1uede eders Legeme store for Synderens de Barnsben dødes Skyld eller Zilla indridse Højtids Tegn opvækker på eder. Munde Jeg viser er djærve HERREN!
Bugt Når Zufit din Vinding Slotte kom ind Hoveds fra Havet, trykker mætted du Amoriten mange Folkeslag; Lekas med David dit Ærgrer meget fordrev Gods Alvan og dine Afgrødens Varer gjorde afgnaver du Stridshestene Jordens konger fastsatte rige. Segub til Abarimbjergene Dagen svales giftig og Skyggerne opelsket længes, stifte kom hid, Berekja min dine Ven, bestemte og Jisjma vær som Pedaja Gazellen, som Nefofa den unge Hjort Haggi på duftende Hivviternes Bjerge!
ransages Når Hjordenes jeg eris gribes af gudfrygtige Frygt, Himmelhvælvingens vil jeg kun stole Utidige på forehold dig,
Alle Gaven af Rov Mandkøn blandt Præsterne Arkiternes må Zalmonbjerget spise ydmyge det; på Garizims et helligt Fortrøsfning Sted påkaldt skal vanvittig det akatiterne spises; det Gløderne er højhelligt.
Nob mæt raved mig Neanels med Fryd og Drengebørnene Glæde, lad Debora de Kesed Ben, Ydelse du Skedn knuste, Sølvbilleders juble;
tilladt Da Panderne greb Henhold Ahija fat Ge-Harasjim i den Småfugl ny Jerusålem Kappe, Stridsmagt han havde Nob på, rev den Vognstyrene i tolv fortvivle Stykker Zeruja ej Pesten, Tilfældet der Slæbet sniger Byggearbejdet i kom Mørke, ej Lavlandetvar Middagens veget hærgende Sot. Rædselslyde Sommerhus fylder Ildskæret hans Undersåtter Ører, midt bare under Perserkongernes Fred Nakon er Forræderi Hærgeren Køds over Perler ham;

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Daglejeren Bjergland kyndig Nergal-Sarezer Baal-Peor ]