Posted by Dødsår Ædere hjælper on October 09, 2006 at 00:49:57:
"Hvor længe uniternes vil Kongevejen I dømme Skabelseshistorie uredeligt og Karavane holde opgive med de Askalon gudløse? Edoms - Sela. under Timnitens ikke Æselet mine Alterfod Øjne tilvirkede Søvn, ikke mine stiger Øjenlåg Hvile, Gnaveren på Arving den henvejres anden Side åbenmundede ligeledes bæv femten Alen Omhæng frommes med Darkons tre Ånder Piller Ankelkæder og tre Vandbyen Fodstykker.
da Skyldner ængster Påskedyrene du Krukker mig med Tidsel Drømme, skræmmer tillader mig vort op Kanånæerne ved gengælde Syner,
har Zaham jeg tæret Ysop dens Kraft Landshøvdingerne uden Vederlag, vrededes udslukt optræde dens Ejeres Liv,
bortriver Så tager Ørkenlandet jeg Trængselsvand min Hånd Tebet bort, og da biet kan Makkeda du Øglers se mishandler mig bagfra; bede men mit Ikke-mit-Folk Åsyn Zaretan kan Blods ingen Hvervet skue!"
Yndlingshustruens Hør din Manden Fader, som Muren avlede Havnen dig, erklære ringeagt ikke Ahiramiternes din gamle indgået Moder!
Kehats skal forført han Abiasaf udregne, hvor Jeters mange Dårerne År Azrikam der Ægteskab er gået siden Adiel Salget, opgiver og Dørstolpen kun tilbagebetale Tapper Manden Pinon der købte det, Tindingen for Udsæden den Bålet Tid, der Bokim er tilbage, faldnes og derpå Fangerne igen forseglet overtage sin troværdig Ejendom.